Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2017 10:20 - Елица
Автор: dilyantski Категория: Поезия   
Прочетен: 3933 Коментари: 0 Гласове:
-2

Последна промяна: 14.08.2017 19:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Елица

обещах ти да не пиша за теб,
Елица, ала се оказа невъзможно;
ти се появяваш като призрак вече
5 години в редовете ми, и нямам сили
да достигна до теб така,
както искам, опитай да разбереш.
и аз легнал в скута ти, Елица
докато ми четеш Виан, първо
се смях, много се смях и ти
ме питаш с укор „какво СМЕШНО
виждаш в това?” а аз продължавам,
докато заспивам примижал и взрян в
Лицето ти, после ме будят ония клошове
с искане за пари и още нещо
/винаги искат още нещо/, после си
отваряме новото вино, ти пиеш малко
едва близваш, но го правиш заради
мен, и аз съм благодарен за
разбирането ти; купуваме топъл
хляб с който се събуждаме на
сутринта, когато те психоанализирам,
и отново в парка, влаковете

ни поздравяват със свирките си
докато лежим уморени след китайския
ресторант и преди дъжда, гушнати
под навеса на спирката, с очи
гледащи и неразбиращи ни – отстрани
/или може би завиждащи/ – и това
продължи толкова, колкото можехме,
докато твоят мъж не ми се обади
и каза „ще те убия”; след два часа разговор
ме нарече „приятелю” както аз го нарекох
в началото; дори ми предложи
да ме пази от злини, на което благодарих
но отказах, както двамата с теб се
отказахме, Елица.



Тагове:   парк,   влак,   вино,   Елица,   свирка,   Борис Виан,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dilyantski
Категория: Поезия
Прочетен: 548997
Постинги: 603
Коментари: 222
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930