Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2018 11:07 - Човекът с кървясало око
Автор: dilyantski Категория: Поезия   
Прочетен: 458 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Човекът с кървясало око

 

Трябва да спреш цигарите

Каза ми той

След като се прокашлях

Докато

Пиех онова кафе на

Онази пейка;

Той вече седеше отсреща

Върху нацапаната

С курешки пейка, която

Подминах

Преди малко; трябва да

Спреш цигарите каза

Докато го гледах

Как бърка в джобовете си

И вади

Фасове, един след друг,

Пали ги, дръпва по

Веднъж и после

Ги хвърля с отвращение.

Всички

Го заобикаляха

Предложих му цигара

Той отказа.

Това вино ли е, попитах го

И посочих пласмасовото

Шише

От кола до него на пейката

Всичко е, отговори ми;

Виждаш ли, каза и

Посочи челото си

Върху което имаше рана

А окото му беше

Кървясало

Виждаш ли, каза, котката ми

Умря

Онзи ден, намерих я опъната

Пред хладилника

Много ми е мъчно, беше на 16

Напих се и паднах лошо;

И моето коте почина скоро на 17

Казах му, пих цяла седмица

Не помага

Ала

Не след дълго си взех друго

Не е същото,

Никога няма да е същото

Но помага, казах

Куче или коте да си взема

Ме попита

Вземи си коте, отговорих

После му казах къде

Съм видял наскоро родени котета

Някъде

По Константин Величков;

Има едно черничко и едно

Сивичко

Другите шаренки, иди си вземи

Докато са там докато

Някой не ги е отровил

Или

Докато не ги прегази някоя кола.

Видях, че се

Бореше със себе си, когато

Ми поиска 50 стотинки

За спирт; каза, че има още

30; дадох му, допих

Кафето и станах, пожелахме си

Лек ден и късмет, нали,

Присмехулнико.

Най-приятният човек,

С който съм говорил наскоро.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dilyantski
Категория: Поезия
Прочетен: 541260
Постинги: 601
Коментари: 221
Гласове: 237
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031