Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2018 12:15 - Зорница
Автор: dilyantski Категория: Поезия   
Прочетен: 455 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Зорница

 

Никой никога

Не съм наранявал така

Както теб, Зори

Без дори да го

Осъзнавам повярвай

Не го осъзнавах тогава;

Когато стояхме онези

Нощи в малкия павилион

А навън снегът трупаше

Ние редяхме своите

Пъзели с малки котенца

От кубчета за малки деца

Каквито явно бяхме

Аз тичах посред нощ

Да взема още малко водка

И се връщах при теб

И при малкото черно коте

Което бяхме приютили

Което мъркаше до нас

До малката ни печица

Която ни грееше

Дори ти се съблече, Зори

Беше толкова мило и

Вълнуващо и зряло

А навън зимата трупаше

Новият си гняв срещу нас

Или по-скоро това беше

Любов, която аз

Така и не разбрах

Докато не бе твърде късно

И случайно те срещнах

Там, в онзи бар и ти

Започна да ме удряш

С юмруци по гърдите

И плачеше и казваше

Тя е по добра от мен, нали,

И барманът ме гледаше

Като изрод какъвто може би

Бях; но не беше, не беше

По-добра от теб, защото нямаше

Друга, Зори, нямаше

По-добра от теб

И никога не е имало.



Тагове:   вяра,   гняв,   сняг,   тъга,   зима,   гърди,   коте,   павилион,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dilyantski
Категория: Поезия
Прочетен: 541306
Постинги: 601
Коментари: 221
Гласове: 237
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031