Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2018 11:57 - Поетът прави упражнения
Автор: dilyantski Категория: Поезия   
Прочетен: 317 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Поетът прави упражнения

 

Така или иначе

Преди 2-3 години

Ми се появи този корем

Този смешен космат корем –

Представете си 45 килограмов

Тип с корем и паласки и с дупе

На които никой не завижда

И ето ме в това

Положение

И понеже съм в настроение

Започнах  тези упражнения

За корем паласки и дупе

За по-стегнатите такива

Нали се сещате

Наближавам 40-те

И ме тресе ала не това

Ме побърква; имам си други

Стари приятели с

Които мога да не разговарям.

И така започват сутрините ми –

Първо убивам нещата

Които обичам

После пия 2 бири за отдих

Докато

Пуша първите си две цигари

Едната от нерви

Другата с кафе подготвяйки се

За истината на реалността

Която трудно възприемам

Рано

Сутрин

Която ме кара да продължавам

Да вървя насън или наяве

Ще ме обичаш ли за това?

Едва ли, това в което се превръщам

Е малка птичка без гнездо

В изхвърленият депфин на плажа.

Няма значение, коремът

Ми стана повече от

Очакваното, и аз

Ставам към 5,

Пия тези 2-3 бири, и почвам –

Лежащ, с вдигнати крака,

Преплитам ги в 10 повторения

И това 10 пъти на ден,

И ожаднявам от всичко това

И пия по 2-3 бири между

Повторенията, към 10 и литър

Бяло вино, забавно е и

Адски досадно

Все си повтарям ето правя

Нещо коремът ми ще отиде

По дяволите както и навярно го

Прави ала не в посоката

Която искам.



Тагове:   вино,   дявол,   корем,   поет,   бира,   ад,   кафе,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dilyantski
Категория: Поезия
Прочетен: 540945
Постинги: 601
Коментари: 221
Гласове: 237
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031