Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2018 17:26 - Визитка
Автор: dilyantski Категория: Поезия   
Прочетен: 334 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.05.2018 10:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Визитка

Редно е да го кажа отсега       
За да няма съжаление
И обяснение след това:
Не обичам кучета или
Поне не мога да живея с куче –
Никога няма да стана
Сутринта да го разходя
Дори през лятото, да не говорим
За зимата; не търпя и
Реалити от всякакъв сорт, виж
По телевизията съм настроен
За късометражки, анимации

Или нещо с Чарли Шийн;
Обичам месо и винаги ще обичам.
Не ме карай да спра да пия,
Също няма да се получи,
Същото е и с цигарите;
Ловя риба и винаги ще ловя и
Това ще отнема поне един
ден от седмицата ми;
обичам котките, това е искрената
ми слабост, ако не я приемаш
се разкарай, обичам да нося скъсани
дрехи, не понасям смартфони
никога не мести китарите ми
не работя от 8 до 5, не харесвам
особено много бебета;
не понасям тийнейджъри и всичко
свързано с тях като филми и музика

не харесвам крутони и яйца по
бенедиктински, понякога взимам билети

от лотарията – малките ми прегрешения
свършват с това, поливам
цветя, между другото не ме води
на театър или кино или нищо
свързано с хора дъвчещи и мляскащи
около мен обсъждащи случващото се
обичам класика и си я пускам рано
сутринта – ще понесеш

ли това? Не пия кафе в 6 пия бира
не ям сладко няма да те водя
в сладкарница може би никога
ходя прегърбен може би винаги
нощем крещя защото сънувам
прекалено много понякога отхвърлям
завивките без да искам или
защото ми пречат какво мислиш за това?
Мразя сервитьорите обожавам
Сервитьорките винаги ги питам
За името им и винаги го помня
Защото са прекрасни измъчени същества
Не ми говори за интернет освен
За писмата по своята поща
Или малко ютюб когато си заслужава
Обичам да суша билки
Върху вестници разстлани по
Мокета и върху гърдероба
Никога не оправям леглото си
То винаги е готово за мен
Евентуално за теб – в очакване
На една евентуална топлина
Разбираме се с него и с гардероба
Обичам подредеността и винаги
Измитите чинии – никога мръсни
Чинии в умивалника. Моята подреденост е
неуловима и не винаги разбрана от

повечето, от които може би си ти
моя неочаквана ала приета.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dilyantski
Категория: Поезия
Прочетен: 541123
Постинги: 601
Коментари: 221
Гласове: 237
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031