Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2017 11:30 - лесно е да се погрижиш за мен
Автор: dilyantski Категория: Поезия   
Прочетен: 6809 Коментари: 12 Гласове:
-8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
лесно е да се погрижиш за мен


лесно е
да се погрижиш за мен
купи ми патронче уиски или
мастика
и не бери грижа по-нататък
не е нужно да се притесняваш
за каквото и да е не е
нужно да мислиш как ще
ме впечатлиш
с богатия си речник и познания
аз добре запълвам
настъпилото неловко мълчание
добър съм в това добър
съм и не задавам въпроси
а ти не дерзай като свърши
първото патронче купи ми второ
и ще продължим още малко
и когато започна прекалено
да запълвам
празното пространство
не се предавай и не озлобявай
излишно фината си душа
просто давай с трето патронче
и след неизвестни перипетии
ако още желаеш аз кротък
ще те последвам до дома
няма да откажа още едно
малко преди лягане
когато ще опитам да направя нещо
сексуално с теб
няма да се получи ще пийна още едно
ще ти кажа лека нощ и ще заспя
каквото и да кажеш за мен
ще е без значение
тогава до сутринта
когато ще се събудя преди теб
и докато спиш
ще отскоча до банята
ще се върна в леглото ще те събудя
като цар заслужил мястото си
на трона.


Тагове:   баня,   ЦАР,   уиски,   трон,   мастика,   секс,   речник,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. favn55 - пак напомпаха идиота
23.08.2017 18:06
пак напомпаха идиота
цитирай
2. didigee - Пак ни напомпаха! Привет, при...
23.08.2017 18:12
Пак ни напомпаха!
Привет, приятелче!!
цитирай
3. yotovaa - Сладкишче, свободен ли си тая ве...
23.08.2017 18:14
Сладкишче, свободен ли си тая вечер?
цитирай
4. анонимен - Самоцелно, безсмислено, некад...
23.08.2017 18:15
Самоцелно, безсмислено, некадърнo.
цитирай
5. redabyss - Има нещо много подло в това да има ...
23.08.2017 18:23
Има нещо много подло в това да има забранени книги за четене до 2019г.
Трябва да си ги припомняме в оригинал.


„Аз съм мъжът, когото сте чакали…

аз съм мъжът, когото трябва да обожавате…

аз съм мъжът, който ще ви наебе на пода…

аз съм мъжът, когото ще молите за още…

… и за още…

… и за още…“


цитирай
6. анонимен - Някакъв тъп Предатор ме сравнява с ...
23.08.2017 18:26
Някакъв тъп Предатор ме сравнява с тъпоидалния кретеноид Полигор!
Мен, великия и божествен Чу!
Да ми яде оная работа!
Чу
цитирай
7. анонимен - О, чедо, ще те наеба не само на пода , ами и в тоалетната!
23.08.2017 18:28
redabyss написа:
Има нещо много подло в това да има забранени книги за четене до 2019г.
Трябва да си ги припомняме в оригинал.


„Аз съм мъжът, когото сте чакали…

аз съм мъжът, когото трябва да обожавате…

аз съм мъжът, който ще ви наебе на пода…

аз съм мъжът, когото ще молите за още…

… и за още…

… и за още…“





Е, малко може да ме затрудни, но тоалетната чиния ми е здрава, не е като на оная галапагоска костенурка1
Чу
цитирай
8. анонимен - Вчера и снощи цялата армия от мно...
23.08.2017 18:29
Вчера и снощи цялата армия от множествено склеротични полигорални откачалки, тъпоидалоидни канибални кретеноиди и ялови бездетки толкова много го искаха този свой Чу – и го напомпиха до ниското таванче на катадневните си мечти – да се видят на първа страница в Блог.бг, че днес не ми остава нищо друго, освен да им го дам – голям и прелестен.
Сбъдна се мечтата на блоговите идиоти, имате го - Чу! - в цялото Му великолепие.
Получихте си Валери Станков на първа.
В 7, 30 сутринта.
Не е ли време и за някакви други мераци, м?
Станков ще си стои на първа, додето всички вие – блоговите тъпаци и копуци, го вдигат там със своите безумия, и – преди да ви бия шута с обичайното си "Аре у лево!" – искам да ви благодаря за безплатната реклама.
Да ви е сладко утринното кафе! :-))))))))))

Чу
цитирай
9. redabyss - Съгласна съм, ако тоалетната е в ...
23.08.2017 18:47
Съгласна съм, ако тоалетната е в султанския апартамент в Бурдж ал-Араб,
а престоят ни в него поне десетина дни! :Р :)))))))
цитирай
10. misana - Нали знаете, че чучела и полигори са ...
23.08.2017 19:13
Нали знаете, че чучела и полигори са троскот спрямо мен, извънземния гений!
цитирай
11. karamellita - Знаем, Младене! Ние с теб сме Т...
23.08.2017 19:14
Знаем, Младене!
Ние с теб сме Тутанкамон и Нефертити
цитирай
12. getoveyoselph - АМИ АЗ? И АЗ СЪМ ЛЕСЕН ДАЙ МИ ПАТРОНИ И ТРУПОВЕ ДА СТРЕЛЯМ И АЗ ИСКАМ КОМЕНТАРИ
13.11.2017 15:57
не някакви залюхани девойки да искат да им пиша приказки
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dilyantski
Категория: Поезия
Прочетен: 541131
Постинги: 601
Коментари: 221
Гласове: 237
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031