Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2017 11:11 - Анита
Автор: dilyantski Категория: Поезия   
Прочетен: 5016 Коментари: 4 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Анита

Това беше
сбъркано лято, Анита;
Всичко, което можеше да се
обърка, се обърка
колкото можеше;
Ти с късите си нови панталонки
Аз със своите очила.
Бурята не изненада никой,
ала изпуснахме влака,
и после по крайбрежната алея
вървим на два метра един
от друг, после ти изчезна,
Анита, аз в яда си хвърлих
телефона в морето;
Чаках те, да пратиш куршум
в гърба ми, Анита, после легнах
в онзи скапан строеж; на сутринта
се събудих без билет и без много
други неща, останали в теб и
в някой клошар, издебнал ме
през нощта. Оказах се с
изкълчен крак, с който докоцуках до
шибаната гара, където те
намерих да пиеш кафе с
НЯКАКЪВ; седнах до вас  и питах онзи:
„пази ли я?”; „Пазих я”, отговори.
„Стреляхме на стрелбище”, каза
Ти, Анита. Бурята не беше
виновна и никой не беше
Невинен, ала ти не можеше
да повярваш, че съм дал
Последните си пари за бира и ром;
За какво друго да ги дам, Анита,
за какво друго да мисля през нощта,
мила, на пет метра от вълните,
на пет километра от теб, кучко;
И после във влака /поне ми върна
билета/ аз стоя с мокра кърпа около
подутия си глезен, ти прекрасна, о,
цупла, мълчиш, а лелките около нас
се забавляват: „някой тук май МНОГО
е сгазил лука”. Идваше ми да ги
убия със собствените им съждения, ала
бях твърде зает да куцам
до тоалетната, там да повръщам  и да се
връщам, за да започне всичко
отново. Това е, Анита, не мисли,
че не помня дните, които ми остави.



Тагове:   плаж,   влак,   ром,   Варна,   бира,   гара,   Клошар,   Анита,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. kusshell - На 3-ти март всички на Шипка! Ще се ...
11.08.2017 22:39
На 3-ти март всички на Шипка! Ще се даде знак за дълбока промяна. Присъствието ви е задължително. Бъдете щастливи и оптимисти! И на това леберастко психодясно робство скоро ще му дойде края.

Ще ви раздаваме оръжие. Излизаме в балкана, осигурили сме ятаци. Нашата цел е край на американското робство и ПРИСЪЕДИНЯВАНЕТО НИ КЪМ РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ.

СМЪРТ НА НАТО! БЪЛГАРИЯ - ЧАСТ ОТ РУСИЯ!!!!!!
цитирай
2. freoldmen - Първият педал даде минус.
11.08.2017 22:44
Първият педал даде минус.

Като му знам никовете, няма да е последен.

Абе, Полигорчо, спретни по-добре някое стихо за евроатлантската ценност
педали като теб да възпитават деца.
Децата ни.
цитирай
3. yootova - Някой казвал ли ти е, че си божест...
12.08.2017 08:24
Някой казвал ли ти е, че си божествен, космополитен и си Родоският колос?
цитирай
4. redabysss - Ще пропусна силните аплодисменти и ...
12.08.2017 08:27
Ще пропусна силните аплодисменти и нечленоразделни възклицания колко изумителни са белите ти стихове и ще ти задам ребром въпрос: Помисли ли как ще озаглавиш тази серия стихове и колко трябва да се съберат за нова книга?

Празник си ми, Чу! Как да не се оцени високо мъж, който пише като Мъж, а не като евнух или като Христос!
Много прегръдки! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dilyantski
Категория: Поезия
Прочетен: 541038
Постинги: 601
Коментари: 221
Гласове: 237
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031