Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2010 21:35 - смъртта на бялата лястовица
Автор: dilyantski Категория: Поезия   
Прочетен: 1596 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 28.06.2010 21:45


смъртта на бялата лястовица

 

 

боже

боже мили

исусе аллах всички вие

по малко по парченце болка

отнемайте от този човек

отнемайте отнемайте отнемайте

знам че сте свикнали да давате

защото за това най-често ви молят

но виждате ли очите на този човек

защото аз ги видях защото аз ги видях

и ако вие не сте видяли това

какво виждате какво виждате

знаете ли какво е да погледнеш в очите на бай Али

който не иска да е вече там да е вече тук

защото момичката му от две седмици е под земята

и не иска да буди жена си

защото само в сънят имат утеха

защото ми каза

качиха я качиха я

и каква пролет какво лято

момичката ми

я носят това е носят я

защото живее на кръстопът в края на пътя

без ток без нас със своя бог

с малкото си семейство

което вече е разкъсано което го няма

бай Али

който я вижда – три пътя се кръстосват там

от три долини

и ми казва

виждам я

момичката

по всеки път който погледна

я виждам как идва

но няма я няма я не ми трябва тая поляна опротивя ми

за какво са ми

тия валявици тази трева борове

няма я момичката

и после си поговорихме за исус и аллах и за нашите богове

и за това как ще отидем на едно място и какво ни е нужно

да сме хора

поплакахме прегърнахме се

стиснах го силно и той не ме пускаше

и като си тръгвах той стоеше с две вдигнати ръце на дъжда

докато дъждът  и дърветата ни разделиха

и аз се молех

повярвайте

молех се

боже отнеми от мъката на този човек

дай на мен да отнеса част от нея

дай на всеки по по-малко

защото понякога е твърде много

твърде много е

и знаете ли

аз съм противен

исках да пиша за това и го правя

но пиша лошо пиша слабо

за нещо за което бих  искал да пиша силно

но аз не съм йовков

аз пиша за жици които никога не са прокарани

за нещо за което още нямам думи

за неща за които не се пише

йордане прилятелю

аз днес видях смъртта

на бялата лястовица

 

 

 





Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Przaznota i erekcija
04.01.2011 12:17
Da...
цитирай
2. skarif - Мълчание...
24.04.2013 23:09
Респект.
цитирай
3. getoveyoselph - Нарича се Ксанакс
13.11.2017 13:10
Ааа прекрасно лекарство като го изпиеш се пише по същия начин без смисъл
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dilyantski
Категория: Поезия
Прочетен: 541289
Постинги: 601
Коментари: 221
Гласове: 237
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031